aankomst in de bergen - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu aankomst in de bergen - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

aankomst in de bergen

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

23 April 2014 | Maleisië, Cameron Highlands

We zijn aangekomen en ook dit is prachtig. Alex ligt nu gelukkig op ons hemel bed. Alles is hier in engelse sferen en hoewel ik nooit die kant ben geweest weet ik zeker dat het daar er vast zo moet uit zien als dit zelfs de regen maakte het plaatje compleet. En dat terwijl we de hele weg mooi weer hadden. ....

Vanochtend bij aankomst van de boot troffen we direct de autoverhuurder aan en dus konden we na wat papiergeregel direct op pad. Werkelijk prachtige natuur gezien. De wegen waren goed begaanbaar En volgens de navigatie zouden wij om 15.00 aan komen. Onderwg ontdekte ik dat de creditcard weg was dus paniek! !!! We zijn nog even uitgestapt voor een foto bij een waterval en een plas pauze werkelijk smerig.... maar ik moest. ... raar om te beseffen dat in deze jungle ons hotel zou moeten staan. Vervolgens zien we in de volgende bocht een vreselijk stinkend dorp vol met rotzooi en vieze kraampjes maar dan doemt er boven op de heuvel een engels landhuis op... laten we dat nou net hebben geboekt! !!!

Uiteindelijk komen we dus in de regen bij ons koloniale oud engels hotel aan en om mee te gaan in deze tijd bestelde we heel deftig een high tea! !!! Vlot daarna tot de conclusie gekomen dat de creditcard echt weg was... en gingen we met de auto op pad voor een boodschapje. Onderweg vloog de koffer nog uit de kofferbak omdat ik deze niet goed had afgesloten ( jaja mijn schuld moet ik er van alex bij schrijven). En dus rende ik de weg op met mijn arm in de lucht zodat het achter opkomend verkeer er niet over heen zou rijden. ..

Vanavond genieten we nog even van deze romantische en prachtige sferen en dan morgen op pad naar 3 dagen jungle waar een creditcard gelukkig niet nodig is...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pino1974

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 8050

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Mexico Mexiiicoooo

18 April 2014 - 07 Mei 2014

apenland

27 Februari 2016 - 30 November -0001

op zoek naar de kikkers van Costa Rica

Landen bezocht: