laatste muggenbeten dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu laatste muggenbeten dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

laatste muggenbeten dag

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

27 April 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zaterdag na een helse nacht is het nu weer zonnig en heet. We gaan vandaag voor de laatste keer met bibi op pad . We gaan naar een stam die aan de rivier leeft. We krijgen daar uitleg over hoe ze jagen en vuur maken. Normaal hou ik niet van die tripjes. Ik heb wel eens eerder ervaren dat ze dan heel erg een toneel stuk voor de toeristen opvoeren om vervolgens via de andere kant van de berg op hun brommer met mobieltje in de hand de berg afrijden. (Bij wijze van spreken). Maar goed we werden vriendelijk ontvangen onze gids legden veel uit en daarna mochten we door het dorp

Ik heb goed gekeken en het was echt. Geen verborgen flatscreen niks. De meegenomen koekjes werden vluchtig aangepakt en opgepeuzeld. Kyan was onder de indruk en besloot toch maar met ons mee te gaan naar het leven waar je naar school moet etc....ipv het leven waarbij je opgroeit als jager of visser.

De middag vermaken we ons zelf met nog een paar sauna wandelingen en we dineren voor de laatste keer.
Genoeg nederlanders hier op het park en dus ook wordt mijnheer hier herkent. Ook door iemand die daarna zegt nooit naar dat soort programma's te kijken vreemd toch...
Zondag zullen we dit moois gaan verlaten met heel veel herinneringen en prachtige foto's en voorlopig ook voelbare herinneringen want ook de muggen hebben zich kosterlijk vermaakt met onze aanwezigheid! !!

  • 28 April 2014 - 10:32

    Ria Van Der Veer:

    Lieve Saskia,Alex en mijnheertje Kyan

    Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken, echt het is jullie gelukt, ik ben jaloers!
    Overigens vind ik het heel knap hoe jullie met de probleempjes omgaan.
    Creditkaart verliezen, boten gemist, uren rondrijden niet wetende waar je heen moet.
    Gratis gehele dag bloeddonatie geven, tja daar ben ik nu net niet jaloers op.
    Bij deze blok ik graag een dag in jullie agenda, zodat wij zonder alle enge beesten en insecten mogen genieten van al het moois wat jullie gezien hebben!
    Wat mij opvalt is dat de reis heel divers is, spannend hoor.
    Ik zie het al voor mij hoe je al zwaaiend op de weg de spullen weer in de koffer pakt.
    Natuurlijk zit Alex in de auto, het was tenslotte jou schuld toch?

    weet je nog wat ik in de kaart heb geschreven; Als de zon schijnt is het tante die warmte geeft.
    Als het regent is tante de druppel na de storm.
    Geniet van jullie reis dikke knuffel.

    Wij zien uit naar het volgende verslag,Saskia er is een verslaggever aan jou verloren gegaan. Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pino1974

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 8061

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Mexico Mexiiicoooo

18 April 2014 - 07 Mei 2014

apenland

27 Februari 2016 - 30 November -0001

op zoek naar de kikkers van Costa Rica

Landen bezocht: