wat te doen in kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu wat te doen in kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

wat te doen in kuala lumpur

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

28 April 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Door de gratis wifi op de kamer heb ik behalve als een idioot een inhaal slag gemaakt op deze site ook alle appjes kunnen beantwoorden en foto's kunnen sturen. Ik heb ook kunnen Googlen wat er hier zo te doen valt programma opgesteld en dus vanmorgen vanuit het hotel vertrokken. Kyan hebben we beloofd de dag te eindigen in het zwembad van het hotel dus die volgde ons vandaag braaf de snik hitte in. Zo namen we de taxi naar het vogel park. De chauffeur was bijzonder aardig onderweg liet hij een foto zien van zij overleden vrouw. . Ze hebben drie kinderen erg triest natuurlijk gaf mijn gulle vent de man een extra fooi, achteraf vraag je je dan vaak af of die mevrouw werkelijk zijn vrouw is en niet meer in leven is..... maar goed we zijn er en laten we maar genieten van de vogels. Als het niet waar is dan heeft die man een goede dag en anders blijft het een triest verhaal.

Het is een prachtig park en we vermaken ons goed ook onze weegschaal zal ons na zo n wandeling als vandaag toelachen want we verbruiken weer heel wat calorieën.

Daarna pakken we de taxi naar China town we kopen voor 3 euro een echter (haha) ray-ban zonnebril en vertrekken daarna naar een shoppingmall met achtbaan van de vijfde tot achste verdieping (wie bedenkt zoiets ???). Het valt ons op dat het overal erg rustig is. Buiten sjeest iedereen van links naar rechts maar binnen staat er meer personeel dan winkelend publiek.

Doordat de achtbaan een aantal keer over de kop gaat en kyan mag kiezen zitten we uiteindelijk niet in de achtbaan maar in de mac donalds en vertrekken we daarna naar een sjiek hotel met prachtig uitzicht over de stad. Daarna lopen we via een snikheet park naar ons hotel waar kyan zijn beloofde afsluiting van de dag krijgt. Een duik in het zwembad. En ik? Ik koel af in het nabij gelegen shoppingmall. Helaas zonder creditcard ... die is echt verdwenen...Misschien ook door alex via de goden verzocht??? .. maar met wat biljetten ga ik op zoek. Waar kom ik uiteindelijk mee terug? 3 shirtjes van de h&m!!!!!! Missie geslaagd?

Ik denk dat veel mannen blij zouden zijn en bang zouden zijn voor hun vrouw alleen in zo n winkel paradijs met zaken zoals prada, armani, burburrey etc... in die mall is het overigens het drukste maar niemand die wat koopt.

Na weer een heftige bui gaan we weer aan de wandel voor de avond maal in een ( opnieuw) shoppingmall waar we via allerlei bruggen en tunnels komen. Het is inmiddels na 20.00 en kyan rent nog steeds rond, hij lijkt wel nooit moe te worden. Verder vraagt alex zich af wat er hier in het water zit dat de mannen hier zich zo willen vormen tot vrouw. Veel van hen dragen make up of gedragen zich heel truttig. Zo kwam er uit een mooie vrouw bij de info balie met een hele zware stem dat zelfs kyan zei waarom is die man zo gek? Ondertussen neemt alex een grote slok cola en kijken we nog 1 avondvonze ogen uit naar alle mannen vrouwen of watvhet ook zijn mag, gebouwen, winkels, verkeer en mooie parken die kuala lumpur bezit!