Te relaxt - Reisverslag uit Holbox Island, Mexico van Pino1974 - WaarBenJij.nu Te relaxt - Reisverslag uit Holbox Island, Mexico van Pino1974 - WaarBenJij.nu

Te relaxt

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

19 Februari 2015 | Mexico, Holbox Island

Maar helaas duurt dat relaxte slechts een middag want onze ecologische buren hebben zo n draagdoeken kind die ontzettend kan gillen. Zo hard dat ik in onze "badkamer" kijk of ze zich daar schuil houdt. Nee toch niet, ik ben blij met ons kind wat hier gewoon door heen slaapt door de jetlag is hij om 16.00 in slaap gevallen dan ontdek ik ws waarom dat meisje zo gilt ik gil nu ook. Onze ecologische douche is de oorzaak hij is ijskoud of ik nou de linker of rechter kraan opengooi t is verschrikkelijk. Dan maar even geen haar wassen zo onstaan natuurlijk vanzelf dat rastahaar.

Kyan wakker maken is een grote uitdaging hij is heel ver weg en loopt als een zombie met ons mee naar het dorpsplein. Ook hier is het carnaval en bekijken we de optredens van de mensen die helemaal opgaan in hun dansact. We eten wat in een pizzeria en we lopen in het donker weer terug over t strand. Op naar wat morgen ons brengt....

Door de storm in het noorden krijgt dit eiland een staartje helaas mee de storm die raast is heel heftig daarom woensdag geen zon geen excursie ( we zouden 3 eilanden bezoeken) maar hangen dus we huren een golfkar en crossen we over het eiland we eten wat, krijgen het voedsel van een andere tafel wat we opeten waardoor er een hele toestand in de keuken ontstaat en reken we af. De middag brengen we door bij het zwembad met onze kleding aan behalve kyan die gewoon het ijswater in springt. Ondertussen moeten we onze tenen in de gaten houden want de leguanen zien overal eten in en zitten overal om ons heen.

Vandaag donderdag ontdek ik dat we WiFi hebben bij de receptie en omdat onze execursie vandaag weer niet niet door gaat vanwege het slechte weerbheb Ik alle tijd om mijn verslag te typen. Alhoewel alle tijd met kyan heb je nooit tijd want die wilt tafeltennissen in t zwembad springen en achter de leguanen aan allemaal het liefst tegelijk.... Hopelijk wordt het weer beter want ik ben genoeg uitgerust.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pino1974

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 8054

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Mexico Mexiiicoooo

18 April 2014 - 07 Mei 2014

apenland

27 Februari 2016 - 30 November -0001

op zoek naar de kikkers van Costa Rica

Landen bezocht: