en nog een dag... heel vervelend hier.... - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu en nog een dag... heel vervelend hier.... - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

en nog een dag... heel vervelend hier....

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

02 Mei 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Omdat dit een paar dagen relaxen is en ik de afgezwete kilos graag niet meer zie terug terug komen besluit ik smorgens vroeg te gaan hardlopen... knap he?

En zo ga ik als de mannen nog slapen naar het strand. Al snel wijzig ik mijn plan van rennen naar lopen. En loop ik tussen wat locals over het strand. Dan komt er een gezellige hond mij tegemoet schattig dat ik voor een seconde. Totdat hij van alle mensen het op mij had voorzien grommend en blaffend kwam hij mij achterna dus ik bleef hangen bij een gezin aan het water om eventueel het water in te duiken.

Maar de hond bleef nu kon ik alsnog gaan rennen maar of ik dan de hond juist achter mij aan zou krijgen? En dan had ik nog de hitte. .. daar had de hind zeker een voorsprong op.. en dus liep ik langzaam met een grommend monster over het strand. Wat bleek de hind bleek iets tegen buitenlanders te hebben want er kwamen een stel joggers voorbij en toen bleek ik niet meer zo interessant.

Vervolgens bleek ik niet de enige toerist op de vroege morgen ook het muy tai boks volk qas ontwaakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pino1974

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 8067

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Mexico Mexiiicoooo

18 April 2014 - 07 Mei 2014

apenland

27 Februari 2016 - 30 November -0001

op zoek naar de kikkers van Costa Rica

Landen bezocht: