het vervolg - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu het vervolg - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

het vervolg

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

02 Mei 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Overal op het strand van langkawi zijn mensen aan het droog boksen of in de snik hitte aan het hard lopen. Ooit hadden we op het werk ook een fanatieke bokser van haar had ik begrepen dat de laatste kilogrammen kunnen tellen voor het gevecht begint en dus zag ik ook een meisje die waarschijnlijk net even teveel rijst had gegeten in een folie pak over het strand rennen. Wat een hel moet dat zijn.

Inmiddels zijn de mannen ontwaakt en kunnen we ontbijten nog nooit heb ik zon uitgebreid ontbijt gehad werkelijk alles hebben ze. Nadat we heerlijk hebben gegeten ben ik bang dat ik hier ook op zoek moet naar het folie pak wellicht dat ik dan nog die hond kan gaan op zoeken zodat het toch nog goed komt.

Nu moet ik er dan toch aan geloven het is niet alleen maar vakantie ook moet er iets huishoudelijke dingen worden gedaan zoals de was .... en zo loop ik met een zak vol was naar de eerste laundry shop waar ik morgen voor 2,50 de was weer kan halen. Pfff wat zwaar....

Derest van de dag bestaat uit onze dag uit draaien bakken en sudderen bij het zwembad....




  • 03 Mei 2014 - 15:56

    Ria Van Der Veer:

    Hoi Saskia Alex en Kyan,

    Geniet maar van al het mooie weer ,prachtige hotels/huisjes want het is eerder voorbij dan je denkt.
    Knap van je hoe je toch probeert om hard te lopen in die hitte,kijk naar de lokale bevolking,rustig aan meisje...sjok sjok pas je aan.
    De eventuele pondjes verdwijnen weer als sneeuw voor de zon in Holland!
    Er wacht weer een druk leven op jullie!
    Alex en Kyan maken zich ook niet druk om een extra pondje.Zij slapen als prinsen worden wakker en laten zich heerlijk verwennen.
    Tja wat de huishouding betreft,je hebt het niet makkelijk daar.
    Genieten jullie lekker van de zon en al het lekkere eten,Kyan zal er wel als moriaantje uitzien!

    Knuffel en groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pino1974

Actief sinds 05 April 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 8069

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 04 Maart 2015

Mexico Mexiiicoooo

18 April 2014 - 07 Mei 2014

apenland

27 Februari 2016 - 30 November -0001

op zoek naar de kikkers van Costa Rica

Landen bezocht: