de allerlaatste melding - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu de allerlaatste melding - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

de allerlaatste melding

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

05 Mei 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Ja en dan zit je in de lobby te wachten op de taxi die je naar het vliegveld brengt. ..

Het is zover het is voorbij. De 10 euro die alex op schiphol gaf aan een zwerver heeft resultaat gehad het was mooi weer. Wel bijna elke dag een bui maar dat was niet vervelend een lunch en t was weer voorbij.

Misschien moet hij in Nederland dat eens vaker doen. Inmiddels hebben we elke palmboom op de foto gezet is kyan op de mooiste hoekjes van het strand gezet voor de ultieme foto tja en toen vlogen de dagen zo voorbij waarin we genoten van de lieve mensen die altijd maar lachen en het eten heerlijk is het hotel het beste is wat we Samen ooit hebben gehad.

Kortom de vakantie was geweldig nu hopen dat kyan door de douane komt nu hij meer op een maleisisch jongetje lijkt ....