vertrek uit paradijs - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu vertrek uit paradijs - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Pino1974 - WaarBenJij.nu

vertrek uit paradijs

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg Pino1974

23 April 2014 | Maleisië, Pangkor

Vandaag worden we om 10.30 opgehaald om met de taxi te vertrekken naar de boot. Vanaf vaste land zou onze huurauto klaar moeten staan en dan gaan we de bergen in vanwege de kou liggen de broeken en vesten al boven op de koffer. Jammer om dit te verlaten want het kan nu alleen maar tegen vallen zo mooi dat het hier is. Vanochtend nog eekhoorns gespot in de bomen voor ons. Resultaat is dat alex de hele ochtend bezig is met een nieuwe uitdaging eekhoorns vastleggen op de camera.

Zo had hij op de eerste dag ook een uitdaging slangen vastleggen volgens hem een python. .. bleek een schildpad te zijn. Haha kon ie ook een foto maken van mijn moeder haar vijver. ..

Maar nu dus met tranen in onze ogen afscheid nemen ..op naar ons volgende avontuur! !!!

(Ipad is tijdens het opladen in de wereldstekker overleden dus dat worden zware uren in de auto op de achterbank)....